برو بچه های ارزشی
اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
بزرگترین منبع کدهای جاوا اسکریپت
غزه ... سرزمین سبز فلسطین ... چشمان مظلوم - *آوای ققنوس*
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
*آوای ققنوس*
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
دل احمق در دهانش و دهان حکیم دردلش است . [امام عسکری علیه السلام]
به قلم: *فونیکس*:: 87/10/10:: 10:48 عصر

امروز تمام دنیا فریاد می زنند (فلسطین را رها کنید ای گرگهای کثیف ( صد رحمت به گرگ از حیوان هم کثیف ترید کفار اسرائیلی ) شما شکست خورده اید )

چه دل سنگی دارند چقدر کثیف اند خدایا خوارشان گردان

قلبمان به درد آمده

 

 

امروز باید فریاد بزنیم خدایا منجیمان را برسان خدایا تنها شده ایم خدایا دنیا دیگر برایمان قابل تحمل نیست

خدایا منجیمان را برسان

 

این هم سخنان رهبر عزیزمان

رهبرمعظم انقلاب در پیام قاطع و دردمندانه خود درباره مصیبت هولناک قتل عام مردم مظلوم غزه، ضمن آنکه گرگهای صهیونیست را کافر حربی می خوانند، همه مجاهدان فلسطین و مومنان دنیای اسلام را موظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه کرده و می فرمایند؛ هر کس در این دفاع مقدس کشته شود، شهید است و در صف شهدای بدر و احد در محضر رسول الله(ص) محشور خواهد شد.

حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به منطقه غزه همچنان ادامه دارد و صدها فلسطینی بی پناه که تا چند روز پیش در محاصره  ظالمانه صهیونیست ها و سکوت ذلت بار دولت های منطقه و سران عرب گرفتار آمده بودند، اکنون  زیر آتش دشمن به خاک و خون کشیده شده اند.

 

روز گذشته رهبرمعظم انقلاب در پیام قاطع و دردمندانه خود درباره مصیبت هولناک قتل عام مردم مظلوم غزه، ضمن آنکه گرگهای صهیونیست را کافر حربی می خوانند، همه مجاهدان فلسطین و مومنان دنیای اسلام را موظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه کرده و می فرمایند؛ هر کس در این دفاع مقدس کشته شود، شهید است و در صف شهدای بدر و احد در محضر رسول الله(ص) محشور خواهد شد.

حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به منطقه غزه همچنان ادامه دارد و صدها فلسطینی بی پناه که تا چند روز پیش در محاصره  ظالمانه صهیونیست ها و سکوت ذلت بار دولت های منطقه و سران عرب گرفتار آمده بودند، اکنون  زیر آتش دشمن به خاک و خون کشیده شده اند.

جنایات رژیم غاصب اسرائیل که با تشدید حملات خود علیه مردم بی دفاع غزه رقم می خورد، نشانه آن است که این رژیم در پی ایجاد یک فاجعه انسانی  وحشیانه و نسل کشی در اراضی اشغالی فلسطین است. حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر و  رهبر دنیای اسلام وقتی درباره رژیم صهیونیستی تعبیر فقهی «کافر حربی» بکار  می برند، به  آن معنا است که بر همه مسلمانان فرض است تا در صفوفی متحد و چون  «ید واحده» علیه اسرائیل جنایتکار قیام کنند. پیام معظم له به مثابه «حکم جهاد»ی است که همه مجاهدان و مومنان دنیای اسلام را  به دفاع از مردم مظلوم فلسطین و انتقام سخت از این جرثومه فساد و ویرانگری فرا می خواند.

«سران عرب مرده اند؟!» تیتر دیروز روزنامه بود. آیا کسانی که حیات و ادامه  زندگی نفرت انگیزشان را  در گرو  مزدوری گرگ خونخواری می دانند که در کشتار زنان، کودکان و مردم مظلوم و بی پناه غزه، آن هم پس از 18 ماه اسارت در محاصره غذایی و دارویی از هیچ فرومایگی کم نمی گذارد، زنده اند؟!  و یا مرده ای هستند که بزودی و به دست  انتقام الهی که از آستین مومنان و مجاهدان برخواهد آمد بوی تعفنشان زباله دان تاریخ را پر خواهد کرد.

«مبارکی» که میراث دار فرعونیان و از تبار ظالمان بوده و بدون تردید هم پیاله  اشغالگرانی است که نان حاکمیت دو روزه دنیا را در کاسه خون و اشک و آه فرزندان و مادران مظلوم سرزمین غزه و فلسطین بی پناه می زنند؛ «ابومازن» و آن سران عربی که روز حمله و قبل از شروع عملیات وحشیانه  ارتش رژیم صهیونیستی، در رام الله گردهم می آیند و همراه جنایات و سفاکی های اسرائیل غاصب می شوند؛ «آل سعودی» که کنفرانس ادیان را در مهد کفر و الحاد، علم می کند و سران کشورهای عربی را با مسئولان رژیم اشغالگر و شیطان بزرگ، آمریکا دور یک  میز می نشاند و باده می نوشد و نرد سرسپردگی به آنان می بازد؛ «سران عربی» که در نشست انحرافی با 1+5 گردهم می آیند تا مشکل اصلی منطقه را ایران(!) معرفی کنند و فضای سیاسی لازم و فرصت فراخ تری برای جنایات بیشتر رژیم صهیونیستی فراهم کرده و  چراغ سبزی برای حمله گسترده به مردمی که برای آرمانهای خود 60 سال مبارزه کرده  و تسمه ستم بر گرده خویش تحمل کرده اند نشان دهند، آیا زنده اند؟ بدون شک روزی آه مادران مظلوم  فلسطین دامان آنان را خواهد گرفت و  در دوزخ انتقام مردم سخت گرفتار خواهند آمد.

آن روز خیلی دور نیست. مردم مظلوم غزه و فرزندان معصوم سرزمین زیتون، پدرانی که استضعاف و  حرمان صبحشان را شام می کند و مادران دل شکسته ای که اشک و آه،  سودای شان شده، مردمانی که هیچ فریادرس و پناهگاهی جز خدا ندارند و مصداق مسلم «مضطر»ند، حتماً  دعایشان به اجابت معبودی که انتقامش بسیار سخت خواهد بود، می رسد.

به یقین حساب ملت های مسلمان را باید از حکمرانان بی غیرت و مزدورشان جدا کرد.

اگر ملت های مسلمان، خصوصاً در کشورهای عربی، مردم غزه را مسلمان و عرب می دانستند و هر کدام در حمایت از آنان فریاد می زدند و حکام کشورهایشان را تحت فشار می گذاشتند، قطعاً رژیم صهیونیستی امروز قادر نبود با آخرین و جدیدترین موشک های ساخت آمریکا نوار غزه را از هوا و دریا  به آتش بکشد.

شاید وقت آن رسیده که ملت های مسلمان علیه حکمرانان مزدورشان قیام کنند. «انتفاضه» هایی در همه کشورهای عربی تا زمینه برای نجات باقیمانده وجدان کشورهای عربی که هر چه جنایت و ظلم در غزه می بینند، دم برنمی آورند و کاری نمی کنند، فراهم آید.

مردم فلسطین و جنبش مقاومت حماس راهی جز «مقاومت» در برابر دشمن ندارند. اگر در حلقه تنگ محاصره اقتصادی غزه، آنان از حماسه مقاومت در مقابل لقمه نانی چشم پوشی می کردند - که نکردند- و تسلیم اراده صهیونیست ها می شدند - که نشدند- باز هم رژیم اشغالگر دنبال بهانه ای برای نابودی و حذف آنان از جغرافیای سرزمین مادری فلسطینی ها بود.

در برابر ملت فلسطین یک گزینه بیشتر وجود ندارد و آن گزینه «مقاومت» و دفاع از خویش در برابر وحشی گری های دشمن صهیونیستی است و تا زمانی که سرزمین فلسطین در اشغال غاصبان است، ادامه خواهد یافت.

مجامع بین المللی حقوق بشر چرا در برابر این همه جنایت و خون، سکوت مرگ گرفته اند؟ حمله به مناطق مسکونی و به خاک و خون کشیدن صدها مرد و زن و کودک آن هم در فجیع ترین شکل ممکن چرا حساسیت آنان را برنمی انگیزد؟ آیا مردم بی دفاع غزه جزیی از «بشر» نیستند؟! این جنایات صهیونیست ها در قتل عام غزه، جنایت علیه بشریت به حساب نمی آید؟ و آیا باید منتظر ماند تا ببینیم سازمان های حقوق بشر و مدعیان دموکراسی و حقوق انسانی چه واکنشی از خود نشان می دهند؟

امروز روز تحمل و مماشات نیست. امروز روز مقاومت و عرصه دفاع از کیان مسلمانی است.امروز غزه تنهاست. دیر یاسینی جدید با گستره ای به مراتب وسیع تر  برپا شده است. فرزندان فلسطین در خون خود دست و پا می زنند و چشمه اشک مادران غزه خشک شده است. امروز مردم فلسطین و غزه در راه «مقاومت» تا پیروزی» یا «شهادت» حرکت می کنند. باید  بپا خاست و مردم غزه را تنها نگذاشت.

امروز اول محرم و ماه پاسداشت حماسه عاشورا و ماتم در سوگ حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران ابی عبدالله است. باید در کنار ماتمی که از مظلومیت طفلان و کودکان حضرت حسین(ع) بر دل می نشانیم، روضه فرزندان غزه را هم بخوانیم.



  • کلید واژه : فلسطین - غزه


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    253845:کل بازدید
    18:بازدید امروز
    34:بازدید دیروز
    پیوندهای روزانه
    فونیکس کیه؟
    *آوای ققنوس*
    هستم یا نیستم

    یــــاهـو

    لوگوی خودم
    *آوای ققنوس*
    لوگوی دوستان


















































    لینک دوستان

    عاشق آسمونی
    نگاهی به اسم او
    چون دلارام می زند شمشیر...............سر ببازیم ورخ نتابیم
    بندیر
    ابوحامد
    شب و تنهایی عشق
    روانشناسی آیناز
    آوای قلبها...
    یادداشتها و برداشتها
    رنگارنگه
    نور
    خط سوم
    بهونه های بارونی
    موعود
    خط بارون
    شریعت پاینده
    کوله پشتـــــــــــــــــــــی
    برو بچه های ارزشی
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    عاشق دلباخته
    امیدزهرا
    نازی
    عشق من هیچ وقت تنهام نزار
    دکتر علی حاجی ستوده
    کشکول
    انا مجنون الحسین
    السلام علیک یا امام الرئوف
    آخرین منجی
    اسلحه پر
    بیا تو حالشو ببر
    خلاقیت
    اختلالات روانی اضطراب خشم افسردگی...
    دوست داشتنی ها
    دهشک(ده اشکانیان)
    سرگیجه
    سرگیجه
    دیــار عـاشقـان
    وبلاگ خودرازیباترازانچه که هست کنید
    نامه ی زرتشت
    ● باد صبا ●
    نیار یعنی آرزو
    سلطان عشق
    کابووس
    مسیح اندیمشک
    پرواز
    موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
    (جزر و مد)
    صدرا
    شهید محمدهادی جاودانی (کمیل)
    برای خدا و تنهایی هام
    انتظار
    به سوی حقیقت
    گل یخ
    شیفته
    نـو ر و ز
    کلبه تنهائی من
    Lovely
    ??? در جستجوی عشق برتر ???
    یوسف
    desperado bug
    ترنم باران
    جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms
    ساغر
    به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
    سینا گیتاریست
    سودای مهتاب
    نوکران مولا
    حرف و حدیث های دو مهندس
    سپیدار
    امیر امینی
    رقص در غبار
    دل مجنون
    حسین اکبری
    . این وبلاگو همینطوری لینک کردم
    امین
    هرگز عاشق نشو

    تست خودکار سرعت اینترنت شما
    شمیم یار
    غزه
    غزه را آزاد کنید
    لعنت بر ما
    از رهبر چه می دانید ؟

    فریاد بی صدا
    دسته بندی یادداشت ها
    دست نوشته های من[45] . رهبرم[2] . سیاسی[2] . عید[2] . غزه[2] . فلسطین - غزه . مذهبی . مولانا . وظیفه . ولادت . شعر . gazza . آموزش . پزشکی . خبر . خبر روز . خدا . خیلی خواندنی .
    بایگانی
    گل سرخ 1
    گل سرخ 2
    گل سرخ3
    گل سرخ4
    گل سرخ5
    گل سرخ 6
    گل سرخ7
    گل سرخ8
    گل سرخ9
    گل سرخ10
    گل سرخ11
    گل سرخ12
    گل سرخ13
    گل سرخ14
    گل سرخ15
    گل سرخ16
    گل سرخ17
    گل سرخ18
    گل سخ 19
    گل سرخ 20
    گل سرخ 21
    گل سرخ 22
    گل سرخ23
    گل سرخ24
    گل سرخ 25
    خرداد 89
    تیر 89
    شهریور 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    دی 90
    آبان 90
    اسفند 90
    دی 91
    اشتراک
     

    وب سایت ختم قرآن مجید