برو بچه های ارزشی
اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
بزرگترین منبع کدهای جاوا اسکریپت
گل سرخ24 - *آوای ققنوس*
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
*آوای ققنوس*
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
[ و گروهى او را پیش رویش ستودند ، فرمود : ] بار خدایا تو مرا از خودم بهتر مى‏شناسى و من خود را از آنان بیشتر مى‏شناسم . خدایا ما را بهتر از آن کن که مى‏پندارند و بیامرز از ما آنچه را که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
به قلم: *فونیکس*:: 88/10/17:: 8:46 عصر

 

 

ژ

آدم هر چی خودشو تحویل بگیره خوبه

پس

*تولدم مبارک*

امروز اولین روز ادامه عمرمان است پس شاد باشیم



  • کلید واژه :

  • به قلم: *فونیکس*:: 88/10/17:: 2:41 عصر

    اوج حماقت، در جعل سبز! اسناد نظامی + تصویر

    ذلت، حقارت و درماندگی جریان نفاق سبز به جایی رسیده که برای فضاسازی، شانتاژ و تحریک افکار عمومی، دست به جعل اسناد نظامی می‌زنند!
    آن‌هم چه جعلی؛ بسیار احمقانه، ناشیانه و مضحک.

    و اما اصل ماجرا؛
    در طول چند روز گذشته از طرف طرفداران جنبش! سبز، ایمیلی‌هایی برای اشخاص، سایت‌ها و گروه‌های اینترنتی ارسال می‌شود با این عنوان [یا عناوین مشابه]:
    "افشای یک سند محرمانه: درخواست نیروی انتظامی از سپاه، برای جاگزینی نیروهای ضد شورش به دلیل شرایط نامتعادل روحی".

    ضمیمه ایمیل هم تصویری است از آن سند محرمانه!

    [این تصویر سند محرمانه‌ای!!! است که سبزک‌ها در اینترنت منتشر کرده‌اند.] - [تصویری از یکی از سایت‌های سبز! منتشر کننده این نامه محرمانه و سرّی!!!]

    هر شخصی که خدمت سربازی رفته باشد [در هر یک از نیروهای نظامی و انتظامی] یا یکی از سربرگ‌های نیروی انتظامی را دیده باشد، با یک نگاه ساده به این به اصطلاح سند محرمانه!!! متوجه جعلی بودن و البته جعل ناشیانه آن می‌شود.جعل نامه نیروی انتظامی - برای دیدن تصویر بزرگتر کلیک کنید

    این نامه به قدری مضحکانه طراحی شده که نشان می دهد طراح یا طراحان آن، هیچ‌گونه اطلاعاتی در رابطه با نوع نامه‌نگاری اداری [نظامی]، کلمات مورد استفاده در نامه نگاری‌های اداری معمولی! و حتی شکل سربرگ‌ها ندارند!!!

    برای نمونه تنها به برخی از سوتی‌های به شدت مضحکانه این جماعت منطقی، قانون‌مدار و حرفه‌ای! در مورد نامه مورد نظر، اشاره می کنم [بر اساس تصویر نامه].

    1- در هیچ سربرگ اداری در ج.ا.ایران، 2 بار از آرم الله استفاده نمی‌شود و البته جای آرم نیروی انتظامی در سربرگ‌های رسمی‌اش سمت راست نیست!

    2- رنگ زمینه آرم نیروی انتظامی، با رنگ کاغذی که روی آن چاپ می‌شود یکی است! زیرا در طراحی آرم، این بخش بدون رنگ در نظر گرفته شده است. [آرم از جای دیگری به این برگه منتقل شده است].

    3- از [نویسنده] و به [مخاطب] نامه بسیار ناشیانه انتخاب شده‌اند. این دو رده نظامی، بر اساس قوانین نظامی امکان ارسال نامه مستقیم به یکدیگر را ندارند!

    4- مهر "شخصاً مفتوح فرمایید" روی متن نامه خورده است!!! یعنی وقتی نامه از پاکت خارج شده و آن را باز می‌کنید! تازه متوجه می‌شوید که شخصاً باید مفتوح می‌کردید!!!

    5- جاعل یا جاعلین ناشی این نامه نمی‌دانسته‌اند که در ساختار انتظامی و نظامی و در کل، نیروهای مسلح ج.ا.ایران هیچ بخشی با پیشوند یا پسوند "گارد!" وجود ندارد و به احتمال زیاد این کلمه را از عنوان "گارد جاویدان" حکومت پهلوی کپی‌برداری کرده و یا این‌که از شنیده‌های کوچه بازاری و سبزکی! خود استفاده نموده است!

    6- جاعل یا جاعلین سبز این سند محرمانه! نمی‌دانسته‌اند که عبارات و الفاظ عامیانه و شخصی در نامه‌های رسمی وجود نداشته و تخلف محسوب می‌‌شود، مگر در مواردی که قرار باشد عین یک عبارت یا کلمه‌ای را به نقل از شخصی بیاورند.

    7- هیچ‌یک از مقامات نیروی انتظامی برای امضاء نامه‌های رسمی و ستادی از عنوان "بسیجی" استفاده نمی‌کنند و تنها مجاز به استفاده از عنوان و درجه ابلاغی هستند.

    8- مهر در نامه‌های اداری باید زیر یا بر روی امضاء و در سمت چپ نامه بخورد نه در یک گوشه نامه، آن‌هم سمت راست!!!

    9- مهر محرمانه بر روی پاکت نامه می‌خورد! و اگر قرار باشد روی نامه درج شود، در بالای نامه و قبل‌از متن نامه قرار می‌گیرد.

    10- قسمت‌هایی از نامه که  سیاه شده است را با دقت نگاه کنید. اگر متن را بخوانید متوجه می‌شوید که در اکثر این قسمت‌ها از نظر دستور زبان و عبارت‌های نامه، هیچ کلمه‌ای نباید باشد و جاعل ناشی جاهای خالی بخش‌هایی از نامه را سیاه کرده که نه عبارت مهمی در آن بوده و یا این‌که کلمه‌ای در آن بخش وجود نداشته.

    11- به کادرهای جدا کننده بخش‌های نامه توجه کنید. هیچ‌یک از سربرگ‌های نظامی، دارای کادرهای ساده و بدون طراحی یا رنگ بندی متمایز کننده نیستند! جاعل بی‌سواد، به وسیله یک نرم‌افزار گرافیکی ساده اقدام به کادرکشی و قرار دادن بخش‌های مختلف این جعل حرفه‌ای!!! نموده است.

    اوج حماقت در این جعل ناشیانه از آن‌جایی مشخص می‌شود که جاعل ساده‌ی ما! نمی‌دانسته که وقتی طرحی را با یک نرم‌افزار گرافیکی ایجاد کرده و از آن یک خروجی نهایی می‌گیرد، نرم‌افزار به صورت پیش‌فرض، نام سیستم سخت‌افزاری و شماره سریال سیستم عامل اجرایی (در اینجا ویندوز) و همچنین شماره سریال یکتای آن ورژنی از نرم‌افزار (در اینجا Photoshop) را در قالب تصویر و در بخش اطلاعات تصویر ذخیره می‌کند! اطلاعاتی که بخشی از آن‌ها به راحتی و حتی برای کاربران آماتور و بخشی دیگر (جزئیات) توسط نرم‌افزارهای خاصی قابل دسترسی است.

    و در پایان باید گفت: زنده باد Photoshop!

    برگرفته از : بچه های قلم



  • کلید واژه :

  • به قلم: *فونیکس*:: 88/10/13:: 9:42 عصر
    میرحسین موسوی امروز بیانیه هفدهم خود را در حالی منتشر کرد که حاوی نکات تلخی بود (تلختر از بیانیه های قبلی ایشان)
    اولاً این بیانیه در ابتدا روی سایت کلمه نبود، اما از صبح روی جرس منتشر شده بود! در حالی که به نظر می‌رسد جرس بیرون از ایران اداره شود. ثانیاً در صدر آن بسم الرحمن الرحیم است و الله ندارد

    1 : بخش ذکر شده از زیارت عاشورا مغلوط است ...

    ضمن اینکه به ابتدای بیانیه توجه کنید :‌
    السلام علیک یا ابا عبدالله. انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم فیالیتنی کنت معکم فافوزا فوزا عظیما
    در روزنامه کلمه بجای جمله :  ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم نوشته بود :
    وال لمن والاکم و عاد لمن عاداکم !!!!!
     بخش قرمز رنگ در زیارت عاشورا نیست .
    حال بگذریم از گافهای داده شده ..

     سخن موسوی : سخنان چند روز اخیر بنده را به یاد کلام امام رحمه الله علیه می اندازد که ” بکشید ما را ، ما نیرومند تر می شویم”.

    نفاق اول : جمله امام خمینی ره این است : بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود ..موسوی حتی حرف امام را نیز تحریف میکند ..

    سخن موسوی : تهمت بی دینی و همراهی با قدرتهای بیگانه مستکبر و افراد بدنام و جریانهای منحوسی چون منافقین به فرض آنکه به حذف فیزیکی تعدادی از خدمتگزاران اسلام و مردم منتهی شود ناشی از چشم بستن به ماهیت مشکلات ملی کشور است. من به عنوان یک دلسوز می گویم منافقین با خیانت ها و جنایت های خود مرده اند، شما برای کسب امتیازهای جناحی و کینه ورزی آنها را زنده نکنید .

    نفاق دوم :  درپی حمایت غرب و رژیم صهیونیستی، مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین ضمن حمایت از نا آرامی های روز عاشورا و تاسوعا گفت:  لازم است که سیاستی جدی در جهت قطع روابط اقتصادی و سیاسی اتخاذ شود، آمریکا و اروپا باید اقدامی باید اقدامی صورت دهند. دولت های غربی باید با اقدام های اقتصادی از این موج اخیر اعتراض ها (درایران) حمایت کنند...وی که حدود ده نفر از اعضای تشکیلات تروریستیش در اغتشاشات یکشنبه تهران دستگیر شده اند ،در مصاحبه ای تلفنی به خبرگزاری رویترز گفت:  "لازم است که سیاستی جدی درجهت قطع روابط اقتصادی و سیاسی اتخاذ شود، چرا که هم اکنون مردم !! به خیابان ها ریخته اند و باید به آنان کمک شود. آمریکا و اروپا باید اقدامی صورت دهند."این جنبش اعتراضی اکنون خواستار همان چیزهایی است که مدنظر گروه ما است.

    سخن موسوی :من لازم می دانم قبل از آنکه راه حل خودم را برای خروج از بحران مطرح سازم ، برهویت اسلامی و ملی و مخالف سلطه بیگانگان و وفادار به قانون اساسی ما و جنبش سبز تاکید نمایم.

    نفاق سوم : القای تقلب و عدم تمکین به رای 25 میلیونی مردم و ایجاد اغتشاش با تحریک در بیانیه های موسوی ظاهرا در راستای قانونمداری وی میباشد ..

     سخن موسوی : ما پیروان اباعبدالله حسین علیه السلام هستیم. ما شیفتگان حریتی هستیم که منادیش آن امام مظلوم بود .

    نفاق چهارم : حرمت شکنی در روز عاشورا و حمله به دستجات عزاداری و آتش زدن خیمه های عزاداری و حمله به نمازگزاران و آتش زدن قرآن هم از نشانه های پیروی از امام حسین ع است ...

    سخن موسوی :ما پیرو کسی هستیم که در قلمرو وسیع اسلامی ربودن خلخالی از پای یک زن را برنمی تابید.

    نفاق پنجم : در اغتشاشات بعد از انتخابات هزاران مامور و بسیج و سپاه زخمی و کشته شدند ..آقای موسوی ظاهرا حافظه اش دچار اشکال شده که این حرف را بیان میکند . حمله به مسجد و آتش زدن آن و حمله به پایگاه نظامی برای خلع سلاح هم از نشانه های اسلامی بودن این آقا است !!!!

     سخن موسوی : ما معتقد به تفسیر رحمانی از اسلام هستیم که انسانها را یا هم کیش هم می دانند و یا همسانانی در خلقت. نگاهی که بر کرامت ذاتی انسان باور دارد و برنمی تابد که ضارب او در زندان با غذایی جز شبیه غذای او نگهداری شود و یا مورد شکنجه و امثال آن قرار گیرد.

    نفاق ششم : زندان با سونا و جکوزی و تلویزیون و لب تاب و تمام امکانت حتما از نشانه های شکنجه است ..یا اینکه از اعتراف دوستانش و توبه آنها عصبانی شده و  این سخنان را میگوید..

    سخن موسوی : ما نه آمریکایی هستیم و نه انگلیسی . تا حال نه کارت تبریکی برای روسای کشورهای بزرگ فرستاده ایم و نه امید یاری آنها را داریم و می دانیم با اصالت قدرت در روابط بین اللمل هر کشور به دنبال منافع ملی خود است .

    نفاق هفتم : در جریان اغتشاشات بعد انتخابات .سفارت انگلیس یکی از پناهگاهای اغتشاشگران بوده و نقش جاسوس را بازی میکردند و اکثر دستورات از آنجا صادر میشده است ..و آمریکا و انگلیس و اسرائیل و فرانسه هنوز دارند از موسوی و فرقه ضاله سبز حمایت میکنند ...حال چطور شده موسوی این حرفها را میزند باید به حافظه اش شک کرد ..

    سخن موسوی : ما بیزار از کسانی هستیم که بر عرف و اعتقادات دینی و ملی ملت خود احترام نمی گذارند . و مضحک است که بما تهمت اهانت به قرآن ، عاشورای امام حسین یا پاره کردن عکس حضرت امام قدس سره زده شود .

    نفاق هشتم : حذف شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در روز قدس که از آرمانهای امام راحل بوده است ..و آتش زدن عکس امام و پاره کردن عکس رهبری و آتش زدن مسجد لولاگر و هلهله کردن در عاشورا و سوت و کف و ..حتما از اعتقادات موسوی بوده است ..

     سخن موسوی : مسلما حرمت شکنی اگر در روز عاشورا صورت گرفته باشد مورد تایید ما نیست، اما بدترین نوع حرمت شکنی را کشتن بندگان بیگناه و عزادار در روز عاشورا و در ماههای حرام می دانیم.

    نفاق نهم : اگر اینها از فرقه شما نبودند پس از خارج اومده بودند یا کره مریخ ؟ شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه هم توهم بود ؟ کشتن در عاشورا را چه کسی شروع کرد ؟ مگر نه اینکه مردم مشغول عزاداری بودند اما یاران منحرف تو در خیابانهای خلوت مشغول آتش زدن و کف و شادی و رقصیدن بودند ؟

    سخن موسوی : جنبش سبز مخالف دروغ است و آنرا آفتی خانمان برانداز برای کشور می داند و از اینرو دروغ های سیاسی و امنیتی و اقتصادی و فرهنگی و امثال آنرا خطری بزرگ برای کشور می دانیم.

    نفاق دهم : داستان مرگ ترانه موسوی و سعیده پور آقایی و القای تقلب و تجاوز در کهریزک البته هنوز مدرکی ارائه نشده .. و مجلس ختم برای  زندگان و حضور بر قبرهای خالی و داستان مرگ مرحوم توسلی و ..حتما از حقایق جنبش سبز بوده است ؟

    سخن موسوی : بنده ابایی ندارم که یکی از شهدایی باشم که مردم بعد از انتخابات در راه مطالبات به حق دینی و ملی خود تقدیم کردند و خون من رنگین تر از آن شهدا نیست.

    نفاق یازدهم : اگر اینطور است پس باید تمام اعدامیها و کشتگان منافقین سرخ رجوی هم جزو شهدا محسوب شوند ..اگر اغتشاشگر در جریان اغتشاش کشته شود شهید است و تو که محرک و یکی از  سران فتنه و اغتشاش در کشور هستی اعدام شوی شهید میشوی پس منافقین نیز جزو شهدا محسوب میشوند ..چون اونا هم فکر میکردند بر حق هستند ...

    سخن موسوی : فرمان اعدام و قتل و زندانی من و کروبی مشکل را حل نخواهد کرد، درسخنرانی یک عده را حزب الله و عده ای دیگر را حزب الشیطان می نامند..

    نفاق دوازدهم : دقیقا این تعابیررا بنی صدرو مسعود رجوی هم داشتند آنها ادعا می کردند با دستگیری آنها اتفاقی نمی افتد موسوی و کروبی و خاتمی از عوامل فتنه هستند باید چوب اعمال خود را بخوردند و به مجازات برسند ...


    سخن موسوی : گوساله و بزغاله خواندن بخش عظیمی از جامعه و خس و خاشاک نامیدن آنان و مباح کردن خون عزاداران حسینی فاجعه ای است که هم اکنون توسط افرادی مشخص و صدا و سیما در جامعه رخ داده است.
    مشاهده فیلم های تکان دهنده عاشورا نشان می دهد که اگر شعارها و حرکات جاهایی به سمت افراط غیر قابل قبول کشانده می شود، ناشی از به زیر انداختن افراد بی گناه از روی پل ها و بلندی ها، تیراندازی ها و آدم زیر کردن ها و ترورهاست ..

    نفاق سیزدهم : این سخن شما با اون سخن که گفتی طرفدار امام حسین ع هستی و حرمت شکنی را قبول نداری در تناقض میباشد ..چون اونجا حرمت شکنان را محکوم اما اینجا داری به اونها حق میدهی که چون از روی پل پرت شدند پس حق داشتند حرمت شکنی کنند ..

    سخن موسوی : برای مراسم عاشورای حسینی علیرغم درخواستهای فراوان، نه جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی اطلاعیه دادند و نه حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اطلاعیه صادر کردند و نه بنده و دوستانم. با این وصف یک بار دیگر مردمی خداجوی به صحنه آمدند و نشان دادند که شبکه های وسیع اجتماعی و مدنی که در طول انتخابات و بعد از آن به صورت خود جوش شکل گرفته است، منتظر اطلاعیه و بیانیه نمی مانند.

    نفاق چهاردهم : این موضوع تاکید بر این دارد که اغتشاشات قبل از روز عاشورا با بیانیه های موسوی انجام می شده است، یعنی موسوی پذیرفته که قبل از این من بیانیه می دادم، مردم به خیابان ها می آمدند، روزعاشورا بیانیه ندادم، باز هم به خیابان ها آمدند، بنابراین مسئولیت این حوادث را پذیرفته است

    وی توضیح نداد که مگر ملت ایران در طول سال ها و قرن ها با بیانیه برای سوگواری عاشورای حسینی فراخوانده شده اند که کسانی از وی و خاتمی و کروبی برای عاشورا بیانیه می خواستند؟



  • کلید واژه :

  • به قلم: *فونیکس*:: 88/10/9:: 8:24 صبح

    به همون خدایی که می پرستمش قسم می خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت فقیه بر ندارم و هر کسی که بخواد با مقام ولایت مبارزه کنه چنان خوردش کنم که نتونه دیگه کاری بکنه.....

    مرگ بر ضد ولایت فقیه

    آهای کسانی که توی عزیز ترین روز شیعیان مثل .... توی خیابونا ریختید کف و سوت زدید رقصیدید .....

    چه مثالی می تونم براتون بزنم باور کنید کل دنیا دارن به حالتون می خندن و بیگانگان خوشحالن و

    میگن چه خوب چهار تا احمق پیدا کردیم بتونیم لولای سه قاره رو بگیریم (زهی خیال باطل)

    شما ها از اهل شدن هم گذشتید پس منتظر عذاب و قهر خدا باشید....

    روزی که زمین و آسمون توی غمش شریکن اونوقت شما

    ................

    آقای هاشمی رفسنجانی.... برات متاسفم مثل چی خفه خون گرفتی حتی یه بیانیه هم نمی دی

    خوب داری خودت لو می دی ما که از اولش می دونستیم ریشه همه فتنه ها تو و خانواده ات هستید

    بهتر که مردم بفهمن همه که پشت این چهره مثلا آیت الله چیه....

    حرص مقام و قدرت چنان کورت کرده که دینت برات مهم نیست

    بد نیست یه نگاه به شناسنامه ات بیندازی.

    هاشمی را از ریاست مجلس خبرگان رهبری بر دارید اون لیاقت نداره

    .................

    واما

    مولای من ....آبروی شیعیان..... امام خامنه ای ..شما مظلوم ترین و در عین حال بزرگترین انسانی هستید که تا کنون دیدم

    مثل جدتون امیر المومنین....

    آقا .... تو گلوم یه بغض بزرگه یه بغض بزرگ که اگه بشکنه .....

    آقا وقتی شما رو ناراحت می بینم وقتی این نا اهلان منافق رو می بینم بغضم بزرگ و بزرگتر می شه

    اگه برای یه لحظه کسانی که به روز عاشورا و ولایت فقیه توهین کردن دست من و امثال من می افتاد

    نسلی ازشون باقی نمی موند

    آقا.....بدون که ما هستیم و تا آخرین لحظه عمر فریاد می زنیم ((لبیک یا خامنه ای))

    ...................

    کسانی که نشستید و حرف نمی زنید

    مگه پیام قیام امام حسین چی بود.....

    پیروی از ولایت نبود ؟

    یه کم فکر کنید

    از اون مغزی که خدا لطف کرده بهتون داده استفاده کنید

    بله  پیام امام حسین ولایت بود

    چرا ؟

    کسانی که از مقام ولایت پیروی کردن تک تکشون هنوز هم ارج و منزلت دارن

    ولی کسانی که از ولایت رو بر گرداندند مثل یه گوجه گندیده همه تو تاریخ لهشون کردن

    و دیگه ازشون نامی نیست علاوه بر این  تا ابد در آتش جهنم جاویدانند

    .....................

    و در آخر

    تجربه نشان داده

    هر که با آل علی در افتاد بر افتاد

     

     



  • کلید واژه :

  • به قلم: *فونیکس*:: 88/10/4:: 1:28 صبح

    .......................

    ایام عزاداری سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران وفادارشان را خدمت امام زمان (عج) و نایب برحقشان آیت الله خامنه ای و همه عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت تسلیت عرض می کنم.

    ............................................................

    دوستان؛

    همانطور که می دانید مامون نسبت به پیامبر و خاندان ایشان شناخت زیادی داشت... و اصلا نمی تونیم منکر این باشیم که مامون آنها را نمی شناخت و علت این که امام رضا رو به شهادت رسوند عدم شناختش بوده......نه این طور نیست

    شناخت داشت ولی هوس قدرت و مال دنیا باعث شد پا روی تمام عقلانیتش بذاره

    مردم کوفه منتظر امام حسین (ع) بودند اونم چه انتظاری خودشون نامه نوشتن امام حسین تو رو خدا بیا ما از این وضعیت خسته شدیم بیا ما با تو بیعت میکنیم..... اما وقتی امام آمد.....

    آیا مردم کوفه شاخ و دم داشتن؟

    یا شاید آدم نبودن؟

    نه ............اونها انسانهایی بودن مثل ماها...............خدا وکیلی ما اگه بودیم می تونستیم بین اون 72 نفر باشیم.......

    دوران ما درست مثل دوران امام حسین هست .......با این فرق که مردمش عوض شدن و امامش هم امام زمان هست..............

    ...........

    یه داستان بگم این وسط....

    آقای جوشقانیان یکی از خطبای واقعا خوبمون توی یک سخنرانی تعریف می کردن...که دکتر رامین یکی از دوستان ایشون در آلمان با یک دیپلمات مسلمان آلمانی رابطه داشتن...بعد یک روز که اون دپلمات به خونه دکتر رامین میره بچه اش که هشت نه سال بیشتر نداشته پولشو بر میداره می اندازه تو صندوق بعد دکتر ازش می پرسن چرا این کار رو کردی؟ میگه نذر کردم دست راست امام خامنه ای خوب بشه با دست راستشون پرچمو به دست امام زمان بدن.

    و این رو بدانیم که ارادت به ولایت فقیه و اطاعت از دستورات ایشان در راستای اطاعت از اهل بیت است.

    عمق شناخت یه بچه رو ببینید....این رو گفتم تا یه تلنگر اساسی به خودمون بزنیم /. به قول معروف یه سوزن به دیگرا و یه جوال دوز به خودمون....

     



  • کلید واژه :
  • گل سرخ ()

    <      1   2   3   4      >


    253451:کل بازدید
    21:بازدید امروز
    21:بازدید دیروز
    پیوندهای روزانه
    فونیکس کیه؟
    *آوای ققنوس*
    هستم یا نیستم

    یــــاهـو

    لوگوی خودم
    *آوای ققنوس*
    لوگوی دوستان


















































    لینک دوستان

    عاشق آسمونی
    نگاهی به اسم او
    چون دلارام می زند شمشیر...............سر ببازیم ورخ نتابیم
    بندیر
    ابوحامد
    شب و تنهایی عشق
    روانشناسی آیناز
    آوای قلبها...
    یادداشتها و برداشتها
    رنگارنگه
    نور
    خط سوم
    بهونه های بارونی
    موعود
    خط بارون
    شریعت پاینده
    کوله پشتـــــــــــــــــــــی
    برو بچه های ارزشی
    آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    عاشق دلباخته
    امیدزهرا
    نازی
    عشق من هیچ وقت تنهام نزار
    دکتر علی حاجی ستوده
    کشکول
    انا مجنون الحسین
    السلام علیک یا امام الرئوف
    آخرین منجی
    اسلحه پر
    بیا تو حالشو ببر
    خلاقیت
    اختلالات روانی اضطراب خشم افسردگی...
    دوست داشتنی ها
    دهشک(ده اشکانیان)
    سرگیجه
    سرگیجه
    دیــار عـاشقـان
    وبلاگ خودرازیباترازانچه که هست کنید
    نامه ی زرتشت
    ● باد صبا ●
    نیار یعنی آرزو
    سلطان عشق
    کابووس
    مسیح اندیمشک
    پرواز
    موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین
    (جزر و مد)
    صدرا
    شهید محمدهادی جاودانی (کمیل)
    برای خدا و تنهایی هام
    انتظار
    به سوی حقیقت
    گل یخ
    شیفته
    نـو ر و ز
    کلبه تنهائی من
    Lovely
    ??? در جستجوی عشق برتر ???
    یوسف
    desperado bug
    ترنم باران
    جوکستان ، اس ام اس ، جوک ، لطیفه ، طنز ،jok+sms
    ساغر
    به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
    سینا گیتاریست
    سودای مهتاب
    نوکران مولا
    حرف و حدیث های دو مهندس
    سپیدار
    امیر امینی
    رقص در غبار
    دل مجنون
    حسین اکبری
    . این وبلاگو همینطوری لینک کردم
    امین
    هرگز عاشق نشو

    تست خودکار سرعت اینترنت شما
    شمیم یار
    غزه
    غزه را آزاد کنید
    لعنت بر ما
    از رهبر چه می دانید ؟

    فریاد بی صدا
    دسته بندی یادداشت ها
    دست نوشته های من[45] . رهبرم[2] . سیاسی[2] . عید[2] . غزه[2] . فلسطین - غزه . مذهبی . مولانا . وظیفه . ولادت . شعر . gazza . آموزش . پزشکی . خبر . خبر روز . خدا . خیلی خواندنی .
    بایگانی
    گل سرخ 1
    گل سرخ 2
    گل سرخ3
    گل سرخ4
    گل سرخ5
    گل سرخ 6
    گل سرخ7
    گل سرخ8
    گل سرخ9
    گل سرخ10
    گل سرخ11
    گل سرخ12
    گل سرخ13
    گل سرخ14
    گل سرخ15
    گل سرخ16
    گل سرخ17
    گل سرخ18
    گل سخ 19
    گل سرخ 20
    گل سرخ 21
    گل سرخ 22
    گل سرخ23
    گل سرخ24
    گل سرخ 25
    خرداد 89
    تیر 89
    شهریور 89
    اسفند 89
    فروردین 90
    تیر 90
    مرداد 90
    شهریور 90
    دی 90
    آبان 90
    اسفند 90
    دی 91
    اشتراک
     

    وب سایت ختم قرآن مجید